دانلود رمان از جنس اقلیما

در این مطلب رمان از جنس اقلیما از شقایق علیزاده را آماده کردیم.برای دانلود رمان از جنس اقلیما به ادامه مطلب ماجعه کنید.
http://bayanbox.ir/view/7851606810485051536/eglima.jpg
خلاصه رمان از جنس اقلیما :

 داستان دختریه که پدری معتاد داره و این دختر برای بردگی به فردی خشن فروخته میشود.که طی این ماجرا اتفاق هایی رخ میدهد و ...


بخشی از مقدمه رمان از جنس اقلمیا:

تمام تنم بخاطرکتکای دیشب کوفته وزخمی بود.بخاطر اینکه نتونسته بودم پول بیشتری براش ببرم تا میتونست کتکم زد.

ازاین مرد که اسم پدر رو یدک میکشه متنفرم .

صدای حال بهم زنش بلند شد : کدوم گووووری هسی دخترررره ی تنه لششش.پاشوو برو دنبال کارت .

لباس هامو عوض کردم و قفل دروباز کردم.

همیشه قفل میکردم چون به یه ادم معتاد اعتمادی نبود و بعید نبود از سرنئشگی به دختر خودش ت ج ا و ز کنه . آخ مامان کاش بودی و زخمای تنمو میدیدی … از اتاق بیرون رفتم.مشغول ساختن خودش بود.

نگاهی تو یخچال کردم.

هیچی براخوردن نبود.دلم ضعف میکرد و همه ی پولامو دیشب منوچهر ازم گرفته بود نمیتونستم چیزی بخرم و شکممو سیر کنم.

بافکر اینکه اولین دشت امروزو خرج خودم میکنم کفشامو پام کردم و بیرون اومدم.کاش جایی بود ک برم و باهمیشه ازاین خرابشده دوربشم.

دستی به موهای پر کلاغیم کشیدم و کردمشون تو مقنعه ودر کوچه رو باز کردم.

با دیدن ادمای جلوی در سرجام خشکم زد.لرز بدی به جونم افتاد. یاد روزی افتادم که چنتا از رفیقای منوچهر برای عیش و نوش اومده بودن خونه ما. یکیشون که بد مست کرده بود اومد توحیاط . منم کنار حوض مشغول شستن ظرف بودم 

که از پشت دستی دورم حلقه شد.

برای خرید روی لینک زیر پرداخت کنید.

بعد از خرید و پرداخت موفق به صفحه دانلود هدایت خواهید شد.

قیمت : 9000 تومان