دانلود رمان همسر کوچک من

در این پست از رمان تک ، رمان همسر کوچک من را برای دانلود گذاشتیم.برای دانلود رمان همسر کوچک من به ادامه مطلب مراجعه کنید.
http://bayanbox.ir/view/6019954065852688923/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%86-%D9%87%D9%85%D8%B3%D8%B1-%DA%A9%D9%88%DA%86%DA%A9-%D9%85%D9%86.jpg
رمان همسر کوچک من

نویسنده : ملی.ر

ژانر : رمان عاشقانه ، رمان صحنه دار

خلاصه رمان همسر کوچک من:

داستان ما روایتگر عاشقانه های ناب و دوست داشتنی بین یک پسر و دختر روستایی

پسر قصه نه پولداره نه به شدت مغرور، دختر قصه ما نه شیطونه نه زبون دراز
محمد یک سروان پلیسه که در روستای نزدیکی مرز خدمت میکنه البته همون روستا هم زادگاهشه پسر معمولی که بشدت عاشق کارشه و ناگفته نمونه شیطنت هایی همداشته


بخشی از پارت اول رمان همسر کوچک من :

ناز پریه غصه ما دختری ۱۴ سالست که اهله همون روستاست دختری بسیار ارام و سر به زیر
داستان از اونجایی شروع میشه که مادر محمد تصمیم میگیره براش آستین بالا بزنه
تعجب نکنین هنوز هم خلی از روستاها هستن که دختهارو در سن کم شوهر میدن
محمد ۲۶ ساله نازپری ۱۴ ساله
رمان گاهی از زبان محمد گفته میشه و گاهی از زبان راوی…


برای خرید روی لینک زیر کلیک کنید

بعد از خرید و پرداخت موفق به صفحه دانلود هدایت می شوید.

قیمت 9000 تومان