دانلود رمان طلوع برفی

در این مطب از رمان تک ، رمان طلوع برفی را اماده کردیم.برای دانلود رمان طلوع برفی به فلم نوشین به ادامه مطلب مراجعه کنید.
http://bayanbox.ir/view/7447064642833953303/%D8%B7%D9%84%D9%88%D8%B9-%D8%A8%D8%B1%D9%81%DB%8C.jpg

نویسنده : نوشین

بخشی از رمان طلوع برفی :

پشت پنجره ی اتاقم نشستم به بیرون نگاه میکنم……
جایی که هستم خیلی رویایی انگار یه دنیایی دیگس ،

خیلی وقته تنهام دوستام خلاصه شده به چند تا پسر

که اگه بخاطر موقعیتم نبود محال بود اجازه ی دوستی داشته باشم

،عطا که وکیل منه …..
طاها امانت دار خزانه ی منه …
عرشیا دکتر شخصی منه….

من چرا برا فامیلام و همه ی ثروتمندان مهمم من کیم ?

از وقتی یادم میاد همه بهم احترام میذاشتن و همیشه مخفی بودم ….

همیشه زیر نظر خانوادم بودم ،اجازه ی بیرون رفتن نداشتم ،مگر اینکه مخفیانه باشه ،
شاید آزادی ندارم ولی آرامش دارم و این خیلی خوبه …..


برای خرید روی لینک پرداخت زیر کلیک کنید.

بعد از خرید و پرداخت موفق به صفحه دانلود هدایت خواهید شد.

قیمت 9000 تومان